مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-09ورزشي

بهره برداری از 5 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه


همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی پنج طرح عمرانی و خدماتی را در شهرستان ساوه مورد بهره برداری قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، بهروز اکرمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی پیش از ظهر یکشنبه پنج طرح عمرانی و خدماتی را در شهرستان ساوه مورد بهره برداری قرار داد.

براساس این گزارش، بهره برداری از شهرک بازیافت ساوه در زمینی به مساحت 625 متر مربع با 36 غرفه و بهره برداری از پل شهید آشتیانی و خیابان ساحلی در محله سید جمال الدین اسدآبادی ساوه در قالب طرح بازآفرینی شهری با اعتبار 33 میلیارد ریال از جمله این افتتاح ها بود.

از دیگر پروژه ها افتتاحی اکرمی در ساوه می توان به بهره برداری از پروژه آسفالت و زیرسازی ورودی شهرک صنعتی احمدآباد با 60 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح یک مجموعه ورزشی در منطقه نور علی بیگ با سرمایه گذاری 5 میلیارد و 700 میلیون ریال و مجتمع تفریحی رفاهی با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال اشاره کرد.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و 196 پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که بهره برداری از این طرح ها ایجاد 10 هزار شغل را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه

بهره برداری از 5 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه