مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 15:002020-02-09اقتصادي

پرت 37 درصدی آب در روستاهای شاهرود/3000 متر شبکه اصلاح شد


رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شاهرود از پرت 37 درصد آب در حوزه روستایی خبر داد و گفت: برای رفع این مشکل در سه بخش مرکزی، بیارجمند و بسطام سه هزار متر شبکه اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسماعیل حسین پور غروب یک شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره آب فاضلاب روستایی شاهرود ضمن بیان اینکه با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، 37 درصد آب در روستاها پرت می شود، ابراز داشت: برای رفع این مشکلات کار اصلاح شبکه در اکثر روستاها انجام و سه هزار متر شبکه آب و فاضلاب روستایی شاهرود اصلاح شد.

وی بابیان اینکه دو هزار متر در بخش بسطام، یک هزار متر در خارتوران بخش بیارجمند و 500 متر بخش مرکزی امسال صلاح شبکه شدند، افزود: برنامه ریزی برای اصلاح شبکه نقاط حادثه خیز است که بعد از برآورد و تخصیص اعتبارات کار در این قسمت ها انجام می شود.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شاهرود بابیان اینکه مبلغ اعتبارت این اداره طی سال جاری چهار میلیارد و 300 میلیون تومان است، ابراز داشت: از این میزان اعتبارات دو میلیارد تومان به چهار پروژه کلنگ زنی در بخش خارتوران و 17 پروژه باقابلیت افتتاح اختصاص یافت.

حسین پور بابیان اینکه مجتمع خارتوران 9 روستا امسال 9 میلیارد تومان اعتبار داشتند، در ادامه تصریح کرد: از این میزان تنها دو میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرت 37 درصدی آب در روستاهای شاهرود/3000 متر شبکه اصلاح شد

پرت 37 درصدی آب در روستاهای شاهرود/3000 متر شبکه اصلاح شد