مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 15:302020-02-09اقتصادي

ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر افتتاح و به بهره برداری رسید


ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عصر یکشنبه در آیین افتتاح ساختمان این شبکه اظهار داشت: این ساختمان در 3 طبقه و با زیربنای 1250 مترمربع ساخته شده است و دارای بخش های مختلف ستادی شامل اداری و پشتیبانی، فنی و بهداشتی و حوزه ریاست و همچنین سالن آمفی تئاتر است.

احمد آخوندی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان گفت: برای احداث و تجهیز این ساختمان مبلغ 54 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی به پروژه های در دست ساخت حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز اشاره کرد و گفت: خانه بهداشت الی، مرکز دیالیز و پایگاه اورژانس 115 دوراهک از جمله پروژه های در حال ساخت است که در آینده نزدیک طبق برنامه ریزی صورت گرفته افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خاطرنشان کرد: خانه های بهداشت لمبدان پایینی، آبکش و خانه شهنیا نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر افتتاح و به بهره برداری رسید

ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر افتتاح و به بهره برداری رسید