مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-09اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی97 پروژه شهرستان دیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان دیر اظهار داشت: 85 درصد از اعتبارت استان افتتاح پروژه ها و 15 درصد آغاز عملیات اجرایی است و بیشتر شروع عملیات هم پروژه هایی است که بخش های اقتصادی تولیدی است که از منابع بانکی و تأمین اعتبار از طریق خود است.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه های که در شهرستان دیر افتتاح شد آبرسانی به شش روستایی است که در بخش بردخون داشتیم و در هفته دولت سال 98 عملیات اجرایی آن آغاز شد و در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید و آب این روستاها تأمین شد.

گراوند به افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر در دهه فجر 98 اشاره و اضافه کرد: این ساختمان در 3 طبقه و در زمینی به مساحت 1250 مترمربع و با 54 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی از افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرستان دیر خبر داد و گفت: با حضور خانم فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان دو پروژه ورزشی شامل 2 زمین چمن مصنوعی در شهرهای دیر و بردستان بااعتبار 50 میلیارد ریال افتتاح شد.

گراوند از واگذاری 18 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد دیر خبر داد و تصریح کرد: 18 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در شهرستان دیر افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی97 پروژه شهرستان دیر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی97 پروژه شهرستان دیر