مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-09اقتصادي

بهره بردرای از طرح آبخیزداری 26 میلیارد ریالی در نوشهر


طرح آبخیزداری بند مشبک سرشاخه گیر رودخانه کرکرود روستای کوشک سرا شهرستان نوشهر امروز یکشنبه 20 بهمن ماه همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور معاون هماهنگی و ا مور عمرانی استانداری مازندران با صرف اعتباری حدود 26 میلیارد .

- ایسنا/مازندران طرح آبخیزداری بند مشبک سرشاخه گیر رودخانه "کرکرود " روستای "کوشک سرا " شهرستان نوشهر امروز یکشنبه 20 بهمن ماه همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور معاون هماهنگی و ا مور عمرانی استانداری مازندران با صرف اعتباری حدود 26 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسید و سطح آبخیز زیر پوشش این طرح نیز حدود 7 هزار و  500 هکتار اعلام شده است.

مهدی رازجویان عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه آبخیزداری بند مشبک سرشاخه گیر رودخانه کرکرودسر که در مسجد جامع روستای کشکسرا نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است که با همین اعتبارات کم پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد، اظهار کرد: تعداد زیادی از این پروژه ها در دهه فجر امسال به سرانجام رسید.

وی با اشاره به پروژه نیمه تمام مدرسه این روستا که 95 درصد نیز پیشرفت داشته است، افزود: این نظام متعلق به مردم است بنابراین اگر با یک مدیریت ساده نتوان آنها را به سرانجام رساند ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره بردرای از طرح آبخیزداری 26 میلیارد ریالی در نوشهر

بهره بردرای از طرح آبخیزداری 26 میلیارد ریالی در نوشهر