مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 18:302020-02-09ورزشي

چند پروژه عمرانی ملارد افتتاح شد


همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر پروژه ایستگاه آتش نشانی و سالن ورزشی چند منظوره شهرستان ملارد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر روز یکشنبه پروژه ایستگاه آتش نشانی و سالن ورزش چند منظوره ملارد با حضور سعید رضا جندقیان معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد، امام جمعه شهرستان ملارد، صادق کولیوند شهردار ملارد، اعضای شورای اسلامی شهر ملارد و سایر مسئولان به بهره برداری رسید.

سالن چند منظوره در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به بانوان با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 400 میلیون ریال در زمینی به مساحت 1730 متر که در مدت یک سال افتتاح شد همچنین ایستگاه آتش نشانی روستای بیدگینه توسط دهیاری روستا با اعتبار 18 میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حاشیه این افتتاحیه گفت: با بررسی های مختصر نزدیک به 5 هزار و 400 پروژه و با متوسط هر پروژه 200 میلیون تومان در هفته دولت پروژه داشته ایم و اکنون نزدیک به 5 هزار و 173 پروژه با هزار میلیارد تومان از منابع دولتی اجرا شده است.

وی در رابطه با نحوه اجرای پروژه ها گفت: زمانی که دهیاری ها در سال 82 تأسیس شد منابعی که از طریق حکومت، دولت و مجلس تخصیص داده شد 21 میلیارد تومان بود که از این مبلغ بیش از 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پروژه عمرانی ملارد افتتاح شد

چند پروژه عمرانی ملارد افتتاح شد