مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 20:352020-02-09اقتصادي

تحریم ها ما را قوی تر کرد ...


به دنبال تصویب قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری در مجلس شورای اسلامی، برنامه اشتغال روستایی و عشایری در سال 1396 با هدف هدایت تسهیلات به طرح های دارای مزیت و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این طرح 1.

5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به این طرح اختصاص یافت و صندوق کارآفرینی امید و سه بانک کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک متعهد شدند با تلفیق منابع داخلی خود و معادل ریالی این رقم را به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان دارای طرح های توجیهی اشتغال در مناطق روستایی و عشایری اختصاص دهند.

در روزهای گذشته تعدادی از خبرنگاران به منظور راستی آزمایی اشتغال ایجادشده از محل تسهیلات ارزان قیمت اشتغال در مناطق روستایی و عشایری همراه معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت کار عازم مشهد مقدس شدند تا از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های اشتغال روستایی و میزان اشتغالزایی و تسهیلات پرداختی به این طرح ها قرار گیرند.

گزارش زیر روایت خبرنگار ایسنا از اشتغالزایی ایجاد شده در مناطق روستایی و عشایری است: با عبور از گیت خروج، وارد محوطه فرودگاه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها ما را قوی تر کرد ...

تحریم ها ما را قوی تر کرد ...