مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 22:252020-02-09بين الملل

اردن و روسیه برای ادامه همکاری در مبارزه با تروریسم توافق کردند


وزیر خارجه اردن در دیدار با هیئت روسی که به امان سفر کرده است، درباره موضوع سوریه و ضرورت همکاری برای مبارزه با تروریسم و حمایت از راه حل سیاسی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه اردن روز یکشنبه با یک هیئت روسی بلندپایه درباره همکاری های دوجانبه و پرونده سوریه گفت وگو کرد.

در بیانیه ای که وزارت امور خارجه اردن در این باره صادر کرد، آمده است: الصفدی با سرگیی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به سوریه درباره گام های دو کشور برای توسعه همکاری های دوجانبه در همه زمینه در کنار تحولات در منطقه و به خصوص تلاش هایی که برای دستیابی به راه حل سیاسی بحران سوریه انجام گرفته است، گفت وگو کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، الصفدی بر اهمیت افزایش تلاش ها برای پایان دادن به بحران سوریه از طریق یک راه حل سیاسی تاکید کرد، راه حلی که وحدت سوریه و انسجام آن را حفظ کند، امنیت و ثبات را به آن بازگرداند، آشتی ملی آن  را محقق کند و شرایط بازگشت داوطلبانه آوارگان را فراهم کند تا سوریه نقش اصلی خود در منطقه را بازیابد.

دو طرف در این دیدار درباره اهمیت ادامه همکاری در مبارزه با تروریسم توافق کردند و گفتند تروریسم دشمن مشترکی است که باید جامعه بین المللی برای سرکوب نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن و روسیه برای ادامه همکاری در مبارزه با تروریسم توافق کردند

اردن و روسیه برای ادامه همکاری در مبارزه با تروریسم توافق کردند