مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 23:352020-02-09فرهنگي

اشک های تماشاگران گیلانی پای «درخت گردو» شب برفی جشنواره فجر


ساعت 20؛ سینما میرزا کوچک رشت، شب سرد و برفی رشت هم نتوانست علاقه مندان به سینما را از تماشای فیلم های ششمین روز اکران فیلم های جشنواره فجر 38 منصرف کند.

با وجود سرما و بارش کم و بیش شدید برف در شهر رشت اهالی هنر و دوستداران سینما جلوی در ورودی سینما میرزا کوچک برای دیدن درخت گردو جدیدترین اثر محمدحسین مهدویان صف کشیده و منتظر ورود به سینما برای تماشای این فیلم بودند.

امسال به گفته بسیاری از کسانی که فیلم های جشنواره را تماشا کرده اند شاید کمتر از انگشتان دست بتوان آثار فاخر و قابل دفاع نام برد چیزی که در برخی از استان ها عدم استقبال یا استقبال کم مخاطبان بر این نکته صحه می گذارد.

در استان گیلان که هیچگاه در جذب مخاطب برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خود مشکلی نداشت و قرار گرفتن در میان سه استان برتر از نظر تعداد تماشاگر در اکران همزمانی جشنواره سی و هفتم نیز این ادعا را تأیید می کند امسال در روزهای نخست به دلیل کیفیت پایین آثار و عدم جذابیت داستان فیلم ها شاهد سردی سالن سینما میرزا کوچک رشت و حضور اندک تماشاگران بودیم.

اما زمانی که فیلم شنای پروانه نخستین کار سینمایی محمد کارت اکران شد شلوغی گیشه و سالن سینما میرزا کوچک رشت نوید روزهای شلوغ و گرم برای اکران همزمانی سی و هشتمین جشنواره فجر در استان گیلان را می داد گرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های تماشاگران گیلانی پای «درخت گردو» شب برفی جشنواره فجر

اشک های تماشاگران گیلانی پای «درخت گردو» شب برفی جشنواره فجر