مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 01:252020-02-09اقتصادي

حدود 200 میلیون تومان برای جام فجر هزینه شده است


مهرداد پهلوان زاده می گوید که حدود 200 میلیون تومان برای رقابت های جام فجر که در چابهار برگزار می شود هزینه شده و این هزینه قطعا سرمایه ای برای شطرنج ایران خواهد شد.

- مهرداد پهلوان زاده می گوید که حدود 200 میلیون تومان برای رقابت های جام فجر که در چابهار برگزار می شود هزینه شده و این هزینه قطعا سرمایه ای برای شطرنج ایران خواهد شد.

مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون شطرنج در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری بین المللی شطرنج جام فجر گفت: این مسابقات از نظر تعداد شطرنج بازان مانند سالهای قبل نیست و به دلیل شرایط اقتصادی کشور تصمیم گرفتیم که شطرنج بازان کمتری در این رقابت ها شرکت کنند.

قول این میزبانی را چابهار و سیستان بلوچستان از فدراسیون شطرنج گرفته بود و تصمیم بر این شد که این شهر میزبان این رقابت ها باشد.

او افزود: زمانی که انتخابات هیات سیستان و بلوچستان انجام شد از ما قول گرفتند که این میزبانی را به آنها دهیم.

در مجموع این مسابقات و در خصوص کیفیت برگزاری می توانم بگویم که اگر به چند شطرنج بازی که در جدول استادی قرار دارند نگاه کنیم خواهیم فهمید که حریفان قدرتمندتری نسب به سال های قبل در این جام حضور دارند.

پهلوان زاده گفت: خیلی از جوانان آینده دار ایران مانند مهدی غلامی در این مسابقات حضور دارند و در مجموع می توان گفت که رقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 200 میلیون تومان برای جام فجر هزینه شده است

حدود 200 میلیون تومان برای جام فجر هزینه شده است