مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:102020-02-10حوادث

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس را اعلام کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس را اعلام کرد.

سرهنگ مجید صالح پور صبح امروز(21 بهمن) در جمع خبرنگاران در تشریح ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس گفت: مراسم با شکوه راهپیمایی عظیم 22 بهمن با حضور و شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 22 بهمن برگزار و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با هدف تسهیل در آمد و شد و هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم از ساعت 24 دوشنبه ممنوعیت توقف در طول بلوار ساحلی حد فاصل خیابان خورشیلات تا تقاطع خیابان بهادر جنوبی اجرا و از ساعت 5 صبح روزسه شنبه 22 بهمن ممنوعیت تردد درمسیر مذکور و طول بلوار شهید چمران اجرا می شود.

این مسئول انتظامی مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم رابلوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی دانست و اظهار کرد: شهروندان و رانندگان عزیز وسایل نقلیه می بایست ضمن همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی و ماموران پلیس راهنمایی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس اعلام شد

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس اعلام شد