مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-10ورزشي

حضور عجیب یک بازنشسته در همه لیست ها/ بوی تعلیق انتخابات فوتبال می آید؟


ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی فوتبال در حالی به پایان رسیده که نام یک فرد بازنشسته در اکثر لیست های انتخاباتی به چشم می آید، حضوری که با توجه به موانع قانونی فعالیت بازنشسته ها در پست های اجرایی فوتبال عجیب و قابل توجه است.

- ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی فوتبال در حالی به پایان رسیده که نام یک فرد بازنشسته در اکثر لیست های انتخاباتی به چشم می آید، حضوری که با توجه به موانع قانونی فعالیت بازنشسته ها در پست های اجرایی فوتبال عجیب و قابل توجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال، چهره های نهایی تصدی پست ریاست و عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مشخص شد.

براساس لیست نهایی ثبت نام ها، 9 نفر برای کرسی ریاست در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا شده اند که در این بین علاوه بر چهره های فوتبالی افرادی خارج از فدراسیون فوتبال نیز خود را نامزد تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال کرده اند.

مطابق قوانین و مقررات کشور و هم چنین اساسنامه فدراسیون فوتبال، امکان حضور بازنشسته ها و افراد بالای 65 سال در انتخابات پیش رو وجود ندارد، براین اساس ضرورت دارد کاندیداها با تکیه بر شرایط و مقررات حاکم بر انتخابات و عدم ایجاد تنش در فوتبال و پایبندی به منافع جمعی از مقررات انتخابات تبعیت کنند، موضوعی که با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عجیب یک بازنشسته در همه لیست ها/ بوی تعلیق انتخابات فوتبال می آید؟

حضور عجیب یک بازنشسته در همه لیست ها/ بوی تعلیق انتخابات فوتبال می آید؟