مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-10اجتماعي

سطح برخی جاده های استان یخ زده/ تردد در محورهای اورامانات فقط با زنجیر چرخ


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش های شبانه روز گذشته در استان گفت: در حال حاضر سطح محورهای استان لغزنده بوده و در برخی محورها نیز سطح جاده یخ زده است و توصیه می شود رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

- سطح برخی جاده های استان یخ زده/ تردد در محورهای "اورامانات" فقط با زنجیر چرخ ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش های شبانه روز گذشته در استان گفت: در حال حاضر سطح محورهای استان لغزنده بوده و در برخی محورها نیز سطح جاده یخ زده است و توصیه می شود رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش های شبانه روز گذشته در سطح استان گفت: با توجه به بارش برف و باران در نقاط مختلف استان هم اکنون سطح تمامی محورهای استان لغزنده است.

وی افزود: در محورهای اورامانات به دلیل بارش برف و برودت بالای هوا، یخبندان شده و سطح جاده ها یخ زده است و تردد در این محورها تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

حیدری تصریح کرد: همچنین در محور دالاهو به سمت گردنه پاتاق و سرپل ذهاب نیز تردد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ راه اصلی در سطح استان بسته نیست، گفت: تنها برخی راه های روستایی بسته است که نیروهای راهداری در حال بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح برخی جاده های استان یخ زده/ تردد در محورهای اورامانات فقط با زنجیر چرخ

سطح برخی جاده های استان یخ زده/ تردد در محورهای اورامانات فقط با زنجیر چرخ