مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:562020-02-10اجتماعي

سلطه برف و کولاک بر محورهای کردستان حاکم است


دانش زندی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه به علت احتمال ریزش بهمن در گردنه ژالانه، محور سروآباد - اورامان تردد در این مسیر ممنوع شده است، اظهار داشت: محورهای سقز - مریوان و دیواندره - ایرانخواه - تکاب نیز که از دیروز به علت شدت بارش برف و کولاک به منظور ارتقای ایمنی بسته بوده همچنان مسدود است.

وی اضافه کرد: در محور سقز - دیواندره به علت کولاک شدید تردد انواع کامیون و کشنده از سوی پلیس راه ممنوع اعلام شده و تردد در گردنه مارانی سروآباد - کامیاران نیز تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده از راهداران، تردد در تمام محورهای ذکر شده بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست لذا توصیه می شود رانندگان سفرهای غیر ضرور خود را به تعویق انداخته و در غیر این صورت بدون همراه داشتن وسایل و تجهیزات سفر زمستانی از تردد خودداری کنند.

زندی در خصوص عملیات راهداری 24 ساعت گذشته در 34 محور شامل 23 محور شریانی و 11 محور غیر شریانی تاکید کرد: روز گذشته راهداران در روز گذشته 350 بار راه ارتباطی روستاهای استان را بازگشایی کردند اما به دلیل شدت کولاک همچنان راه ارتباطی 250 روستا مجددا مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطه برف و کولاک بر محورهای کردستان حاکم است

سلطه برف و کولاک بر محورهای کردستان حاکم است