مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:252020-02-10سياسي

سردار سلیمانی اسوه صلح طلبی و صلح خواهی است


امین زاده در همایش تحلیلی بر نقش شهید سلیمانی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه ای و جهانی سردار سلیمانی را سردار ایرانی، اسوه صلح طلبی، صلح خواهی و صلح جویی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الهام امین زاده عضو شورای راهبری مجمع جهانی صلح اسلامی در همایش تحلیلی بر نقش شهید سلیمانی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه ای و جهانی که به همت مجمع جهانی صلح اسلامی در باغ کتاب برگزار شد با طرح این پرسش که به چه افرادی جایزه صلح نوبل می دهند، گفت: معمولاً افرادی که در صلح همکاری بین المللی داشته و گامی در این باره برداشته باشند، جایزه صلح نوبل دریافت می کنند که درسال 2019 این جایزه به نخست وزیر اتیوپی رسید.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی چه فرقی با برنده جایزه صلح نوبل 2019 دارد، چون سردار کسی بود که با کسی که در منطقه با خشونت و ترور و برای استقرار امنیت شهروندان مبارزه می کرد و هنوزم دیر نیست که جایزه صلح نوبل به ایشان تعلق بگیرد.

امین زاده تصریح کرد: وزارت خارجه در مجمع عمومی سازمان ملل این موضوع را تشریح کند، چون در محکومیت ترور شهید سلیمانی و قدردانی از اقدامات ایشان و این انجام شدنی است.

این حقوقدان با بیان اینکه قاسم هنوز در دل ها و هنوز در فکر ما است، گفت: ایام محرم این سوزش را برای امام حسین (ع) حس و خرداد برای امام راحل بغض می کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی اسوه صلح طلبی و صلح خواهی است

سردار سلیمانی اسوه صلح طلبی و صلح خواهی است