مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-10ورزشي

راننده ایرانی در فرمول 4 امارات/ شاملی: می خواهم پرچم ایران را بالا ببرم


راننده جوان ایران که قرار است در مسابقات فرمول 4 امارات شرکت کند، گفت: تمام تلاش خودم را می کنم که به بالاترین سطح این رشته برسم و بتوانم پرچم ایران را در مسابقات و تورنمنت های جهانی بالا ببرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهربد شاملی راننده جوان ایرانی با پیمودن مسیری درست در کارتینگ به عنوان پایه آموزش یادگیری اصولی و صحیح رانندگی و کسب نتایجی قابل قبول در مسابقات بین المللی در سال های اخیر، قدم نخست را با پذیرش شدن در رقابت های فرمول 4 برداشت و همان راهی را انتخاب کرد که رانندگان مشهور جهان مثل میشاییل شوماخر، لوییز همیلتون، سباستین فتل و فرناندو آلونسوی و .

پیش از او رفتند.

حالا او ماههاست که پس از درخشش در کارتینگ بین المللی امارات و تمرینات سخت و طاقت فرسا با انتخابش به عنوان استعدادی ناب همراه با دیگر نخبگان هم رده اش از کشورهای مختلف و زیر نظر مربیان مطرح جهان به دنبال طی کردن ادامه مسیر موفقیت آمیزش برای رسیدن به مراحل بالاتر رانندگی است که آرزو دارد روزی جای پای همیلتون راننده سرشناس انگلیسی بگذارد.

 او 22 بهمن ماه در دومین مرحله مسابقات فرمول 4، قرار است در پیست دوبی با سایر رقبای خود به رقابت بپردازد تا به تدریج با طی کردن مسیر دشوار چندساله بتواند به رویای بزرگش که همانا تبدیل شدن به یک راننده نام آور در جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده ایرانی در فرمول 4 امارات/ شاملی: می خواهم پرچم ایران را بالا ببرم

راننده ایرانی در فرمول 4 امارات/ شاملی: می خواهم پرچم ایران را بالا ببرم