یکی از شروط موفقیت شرکت های دانش بنیان فاش شدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، همدلی بسیار حیاتی است اما یکی از مشکلات اساسی این است که شرکت ها برای تشخیص ترجیح مشتری به جای دیدن و شنیدن به داده ها متکی هستند. - کسب موفقیت شرکت های دانشی آن هم در عصر دیجیتال که افراد دانش، انتظارات و انتخاب های بیشتری نسبت به گذشته دارند، کاری دشوار است با این حال یکی از شروط موفقیت را برایتان معرفی می کنیم. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، همدلی بسیار حیاتی است اما یکی از مشکلات اساسی این است که شرکت ها برای تشخیص ترجیح مشتری به جای دیدن و شنیدن به داده ها متکی هستند. با این وجود همدلی همچنان نقطه شروع برای درک انگیزه ها، خواسته ها و نیاز های مشتریان است و این یک فوت کوزه گری در فروش محصولات بوده؛ پابرجا ماندن یک برند را تقویت کرده و باعث پیشبرد شرکت می شود. طبق نظرسنجی ها 91 درصد از مدیران شرکت ها اظهار داشتند که همدلی مسقیما با عملکرد مالی شرکت مرتبط است و یک ابزار مهم تجاری به شمار می رود. همه رهبران شرکت ها باید همدلی داشته باشند و خود را به عنوان مدیر ارشد همدلی نیز حس کنند و القای این اخلاق را عملکردی برای پیشبرد اهداف شرکت بدانند. در اینجا نگاهی به طیف وسیعی از نقش مدیران ارشد و نحوه کمک کردن آنها می اندازیم: مدیرعامل (CEO):کن بلانچارد، می گوید در دنیای ارتباطات، برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |