مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-10اجتماعي

تمامی جاده های استان اردبیل باز است/ لزوم تردد با زنجیر چرخ در گردنه ها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تمامی محور های مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی قبل از ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات برف روبی گردنه حیران اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در کلیه محورهای استان اردبیل هستیم که با تلاش راهداران تمامی محور های مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

وی افزود: با آغاز بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه ها انجام شده و رانندگان باید با توجه به شرایط جوی استان به ویژه در گردنه های برف گیر، از وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: 110 اکیپ راهداری با 286 دستگاه ماشین آلات و 435 نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه ها و محور های مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

رحمتی ادامه داد: همچنین بیش از 20 هزار تن ماسه و نمک در انبار ها و راهدارخانه ها برای بازگشایی محور ها ذخیره شده است.

وی گفت: از مردم و مسافران درخواست داریم خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتما با سامانه 141 و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی جاده های استان اردبیل باز است/ لزوم تردد با زنجیر چرخ در گردنه ها

تمامی جاده های استان اردبیل باز است/ لزوم تردد با زنجیر چرخ در گردنه ها