مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-10سياسي

دانش آموزان باید با زندگی سردار سلیمانی بعنوان نماد عزت و غیرت آشنا شوند


رییس آموزش و پروش استثنایی کردستان گفت: دانش آموزان باید با زندگی سراسر افتخار شهید سردار سلیمانی بعنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلم سردار سلیمانی در مدارس با نیازهای ویژه کردستان با تکریم و تجلیل شخصیت و نقش آفرینی های ماندگار، امنیت آفرین و درس آموز سردار آسمانی، شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه استان با شرکت در آیین های گرامیداشت آن شخصیت ارجمند و تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی یاد، خاطره و آرمان های بلند وی و دیگر شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

وی با تأکید بر اهمیت تبین فرهنگ ایثار و مقاومت در مدارس افزود: دانش آموزان باید با زندگی سراسر افتخار شهید سردار سلیمانی بعنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی آشنا شوند.

وی تلاقی 22 بهمن با اربعین شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام را معنادار و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری زمینه ساز انگیزه مضاعف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: اهتمام ویژه به پرورش نسل های آینده و مجهز کردن دانش آموزان به تعلیم و تربیت متعالی در کنار آموزش مهارت ها، ارزش ها و هدف های عالی انسانی است که آنان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید با زندگی سردار سلیمانی بعنوان نماد عزت و غیرت آشنا شوند

دانش آموزان باید با زندگی سردار سلیمانی بعنوان نماد عزت و غیرت آشنا شوند