مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 08:362020-02-10اجتماعي

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن را تشریح کرد.

- ، سردار محمدرضا مهماندار درباره تمهیدات ترافیکی پلیس برای راهپیمایی 22 بهمن، گفت: باتوجه به برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن محدودیت ها و ممنوعیت ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی اعمال شده است و بر این اساس محدودیت های درنظر گرفته شده برای راهپیمایی 22 بهمن ابتدا از ساعت 10 شب روز دوشنبه، 21 بهمن ماه آغاز خواهد شد و ترمینال غرب مسدود شده و در اختیار مسئولان برگزاری مراسم خواهد بود.

رییس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: در همین راستا نیز تمامی اتوبوس های ورودی و خروجی پایان غرب به پایانه جنوب منتقل می شوند که این محدودیت تا پایان راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت 10 شب قبل از مراسم هم رینگ داخلی میدان آزادی مسدود خواهد شد و اجازه تردد وسایل نقلیه را نخواهیم داد چرا که این مکان در اختیار ستاد برگزاری قرار می گیرد تا شرایط لازم را فراهم کنند و اگر لازم است جایگاهی نصب شود اقدامات لازم انجام شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از ساعت 12 شب قبل از 22 بهمن ماه هم محدودیت توقف خودروها را در خیابانهای انقلاب و آزادی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران