مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-10اجتماعي

تردد در محورهای مرتفع گیلان بدون زنجیر چرخ ممنوع


رییس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه محورهای مرتفع گیلان با بارش برف بیشتری روبرو هستند، گفت: تردد در محورهاکوهستانی و مرتفع استان گیلان بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

- سرهنگ حسین محمدپور ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به شدت بارش برف در محورهای مرتفع مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مواصلاتی اسالم به خلخال، پونل به خلخال، آستارا به اردبیل، منطقه اشکورات، سیاهکل به دیلمان، امام زاده ابراهیم و امامزاده اسحاق در شفت و فومن به ماسوله شاهد بارش شدید برف هستیم و تردد تنها با زنجیر چرخ میسر است.

وی با اشاره به محورهای مواصلاتی در مناطق جلگه ای گیلان، افزود: در محورهای مواصلاتی جلگه ای گرچه شاهد بارش برف هستیم اما تردد در محورهای عادی است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به محور مواصلاتی شمال _ جنوب استان نیز گفت: در این محور و در محدوده منجیل تا لوشان شاهد بارش باران هستیم و تردد نیز در آن روان است.

محمد پور با توصیه به رانندگان در محورهای برف گیر استان بیان کرد: رانندگان حتی المقدور از تردد در محورهای برف گیر به ویژه ارتفاعات پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان برای تردد در محورهای برف گیر به ویژه ارتفاعات باید ایمنی سفر را رعایت کنند ، تصریح کرد: رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مرتفع گیلان بدون زنجیر چرخ ممنوع

تردد در محورهای مرتفع گیلان بدون زنجیر چرخ ممنوع