مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-10سياسي

مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی حائز اهمیت است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: باید بیش از گذشته به منابع طبیعی توجه کنیم؛ چراکه سرنوشت و نسل آینده وابسته به این موضوع است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: باید بیش از گذشته به منابع طبیعی توجه کنیم؛ چراکه سرنوشت و نسل آینده وابسته به این موضوع است.

خلیل آقاجانلو ظهر امروز (21 بهمن) در نشست خبری که در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه تغییرات اقلیمی و تهدیدات پیرامون آن نشان از ضرورت توجه به منابع طبیعی است، اظهار کرد: خوشبختانه در سال های گذشته شاهد توجه بیشتر به این حوزه در کشور هستیم و ارتقای اعتبارات در نظر گرفته شده در این راستا است که به طور مثال اعتبارات استان در این حوزه به 40 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی در حوزه آبخیزداری، گفت: دلیل این امر اهمیت کار در این حوزه برای مدیریت منابع آب در کشور و استان است؛ چراکه ایران کشور گرم و خشکی به شمار می آید و باید از داشته های مان به طور درست حفاظت کنیم.

این مسئول به اهمیت توجه به فرهنگ سازی برای حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: تلاش داریم مشارکت عرصه نشینان را افزایش دهیم و خود مردم را همگام کنیم با اهداف مان که قطعا این امر باعث بهبود شرایط خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی حائز اهمیت است

مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی حائز اهمیت است