مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-10اقتصادي

رشد 43 درصدی ظرفیت پالایشی ایران


مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: طرح های افزایش تولید از سال 1380 تاکنون موجب شده است تا ظرفیت پالایشی ایران از 1.

6 میلیون بشکه در روز به 2.

- مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: طرح های افزایش تولید از سال 1380 تاکنون موجب شده است تا ظرفیت پالایشی ایران از 1.

6 میلیون بشکه در روز به 2.

3 میلیون بشکه افزایش پیدا کند که این عدد بیانگر رشد 43 درصدی ظرفیت پالایشی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا صادق آبادی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه تولید چک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه های بندر عباس و امام خمینی شازند با بیان این که حدود دو ماه پیش تفاهم نامه تامین مالی دو گانه سوز کردن یک میلیون و 400 هزار خودروی عمومی به امضا رسید اظهار کرد: قرار شده که در این دو ماه قرارداد تجاری تبدیل و قراردادهای تامین مالی را جاری کنیم.

وی با تاکید بر این که امروز در اصفهان اولین خودروهای عمومی دوگانه سوز شده تحویل صاحبان داده خواهد شد گفت: امیدواریم که تفاهم نامه امروز نیز به قرارداد تجاری تبدیل و تامین منابع مالی طرح نیز به زودی مشخص شود.

به گفته وی از سال 1380 طرح های مربوط به افزایش ظرفیت و بهینه سازی پالایشگاه ها آغاز و تا سال 1384 مراحل طراحی، خرید تکنولوژی و اسناد مناقصه این پروژه ها آماده و پروژه ای ای پی سی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی ظرفیت پالایشی ایران

رشد 43 درصدی ظرفیت پالایشی ایران