مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:132020-02-10فرهنگي

91 کشور خارجی در جشنواره بین المللی فیلم رشد شرکت کردند


مجید صادقیان روز دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم رشد در قزوین که با حضور مسوولان و جمعی از دانش آموزان در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد، افزود: این جشنواره در 6 بخش پویانمایی ، داستان کوتاه، داستان بلند ، مستند، مستند علمی و آموزشی، در 2 بخش بین المللی و داخلی آثار خود را به نمایش گذاشتند و از کشورمان نیز یک هزار و 100 فیلم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی و هنری و با عنوان های بین المللی زیادی در کشور ما برگزار می شود اما جشنواره فیلم رشد از سابقه طولانی و اعتبار ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: این جشنواره با 56 سال قدمت و 49 دوره برگزاری، قدیمی ترین جشنواره فیلم کشور است و محور اصلی آن نیز بررسی آثار علمی، آموزشی با نگاه به مسایل درسی اختصاص دارد.

عضو هیات انتخابی فیلم های خارجی چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، برگزاری این جشنواره را موجب پویایی و شادابی دانش آموزان دانست و اظهار داشت: این جشنواره تخصصی فیلم همه ساله با هدف تولید، شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی برگزار می شود.

معاون دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: جشنواره بین المللی فیلم رشد در هشت استان کشور برگزار شده که قزوین با حضور 160 هزار دانش آموز در مدت زمان اکران فیلم ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 کشور خارجی در جشنواره بین المللی فیلم رشد شرکت کردند

91 کشور خارجی در جشنواره بین المللی فیلم رشد شرکت کردند