مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:372020-02-10اقتصادي

هزینه 28.5 میلیارد ریالی برای احداث پروژه ها افتتاحی دهه فجر


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: مبلغ 28 میلیارد و 568 میلیون ریال برای احداث پروژه های افتتاحی دهه فجر از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خلیل آقاجانلو ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت موضوع منابع طبیعی و توجه به آن اظهار کرد: زندگی انسان ها بستگی به طبیعت دارد و باید در حفظ آن کوشا بود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره  به اینکه طرح های متعدد آبخیزداری در استان زنجان در دست اجرا است، عنوان کرد: این طرح ها با اعتبارات ملی و استانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سازه رسوب گیر سنگ و ملاتی و لایروبی حوضچه های قدیمی تغذیه مصنوعی ذاکر در شهرستان زنجان، پروژه احداث سازه های چند منظوره در بالادست روستای میرآخور در شهرستان ماهنشان، سازه های چند منظوره در حوزه آبخیز چسب شهرستان ایجرود از جمله طرح های افتتاحی دهه فجر منابع طبیعی استان زنجان است، اضافه کرد: سازه چند منظوره صالح آباد در خدابنده و فاز اول پروژه کنترل سیلاب حوزه آبخیز شهری آب بر شهرستان طارم طرح های قابل افتتاح این ایام است.

آقاجانلو با بیان اینکه مبلغ 28 هزار و 568  میلیون ریال برای احداث پروژه ها از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است، ادامه داد: 6 میلیاردو 371 میلیون ریال اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 28.5 میلیارد ریالی برای احداث پروژه ها افتتاحی دهه فجر

هزینه 28.5 میلیارد ریالی برای احداث پروژه ها افتتاحی دهه فجر