مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-10سياسي

عامل مشکلات دولت است نه شورای نگهبان/ مجلس دهم اهل زد و بند است


گلایه های مردم از اصل برگزاری انتخابات و عملکرد شورای نگهبان نیست، بلکه از عملکرد ضعیف دولت در موضوع معیشتی و اقتصادی است.

- سید محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به مصادیق مجلس قوی و ضرورت رفع نواقص مجلس فعلی، گفت: مجلس دهم در عرصه قانون گذاری قوانین زیادی را تصویب کرد در حالی که بسیاری از این قوانین دارای اولویت نبودند.

وی با بیان اینکه تورم قوانین یکی از مشکلات مجالس محسوب می شود، اظهار داشت: قطعاً تورم قوانین بدتر از تورم اقتصادی است چرا که ما در این فرآیند، در ریل گذاری قوانین اشتباه کرده ایم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده مجلس دهم را به طور کل موفق و قوی نمی دانم، البته ما قوانینی مربوط به مقابله با آمریکا هم داشتیم اما کافی نبود.

وی با بیان اینکه بخشی از انتقادات به مجلس دهم به هیئت رییسه مجلس باز می گردد، اظهار داشت: گاهاً نمایندگانی که برای هیئت رییسه انتخاب می شوند معیار مناسبی ندارند؛ برای مثال برخی می گویند چون این فرد هم زبان ماست و از قدیمی هاست، پس ما به آن فرد رأی دهیم، در حالی که باید تخصص آن فرد هم مدنظر قرار گیرد.

مجلس دهم بر مبنای لابی گری و زد و بندها عمل کرد ابطحی با بیان اینکه مجلس دهم مجلسی قوی نبود، تاکید کرد: مجلس دهم بر مبنای لابی گری ها و زد و بندها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل مشکلات دولت است نه شورای نگهبان/ مجلس دهم اهل زد و بند است

عامل مشکلات دولت است نه شورای نگهبان/ مجلس دهم اهل زد و بند است