مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:082020-02-10اقتصادي

کاهش تعداد هواپیماهای 100 نفره کشور ایجاد خلاء در پروازهای 5استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد اسلامی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص لزوم افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد با اشاره به اینکه اعتقاد داریم خرم آباد هم باید پرواز مستمر داشته باشد هم پرواز مشهد آن اضافه شود، اظهار داشت: تعداد هواپیماهای 100 نفره ما طی این چندساله کاهش یافته است و یکی از دلایل مشکلات پروازهای فرودگاه خرم آباد همین امر است.

وی با بیان اینکه هواپیماهای فوکر 100 حدود 44 فروند داشتیم و الان حداکثر 6 یا 7 فروند داریم و بقیه اینها از رده خارج شده اند و بایستی هواپیمایی جایگزین می کرد، تصریح کرد: هواپیماهای 4 موتوره را به جای فوکر 100 آورده اند که همه اینها به تعمیرات سنگین خورده است و تعداد زیادی از آنها در آشیانه ها در حال تعمیر است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه طی دو سه سال گذشته با ریزش پرسرعت تعداد هواپیماهای صد نفره مواجه شده ایم و جایگزین آنها آمده است، مثل هواپیمای ای تی آر اما این هواپیماها نمی تواند مأموریت های هواپیماهای 100 نفره را انجام دهد و تعریف شده برای یک مأموریت خاص هستند، افزود: به همین دلیل یک خلأ در حوزه پروازهای این بخش ایجاد شد.

اسلامی با اشاره به اینکه در صدد هستیم که هواپیماهای در آن کلاس هواپیماهای 100 نفره را بیاوریم، در شورای عالی هواپیمایی کشوری هم تصویب کرده ایم، مزیت هم ایجاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد هواپیماهای 100 نفره کشور ایجاد خلاء در پروازهای 5استان

کاهش تعداد هواپیماهای 100 نفره کشور ایجاد خلاء در پروازهای 5استان