مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-10اقتصادي

اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی برای حفظ منابع طبیعی در زنجان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی برای حفظ منابع طبیعی در استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل آقاجانلو ظهر دوشنبه در نشست خبری که در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان برگزار شد، امروز با توجه به شرایطی که منابع طبیعی به آن دچار شده است، باید بیش از گذشته به حفظ منابع طبیعی اهتمام بورزیم، گفت: امروز تغییرات اقلیمی و تهدیدات پیرامون آن باعث شده است تا اهمیت توجه به منابع طبیعی دوچندان شود.

وی از اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی برای حفظ منابع طبیعی در استان زنجان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیتی که مدیریت منابع آب در کشور دارد، شاهد تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی در حوزه آبخیزداری هستیم، با توجه به اینکه ایران در منطقه ای خشک و گرم قرار دارد، همین امر باعث می شود که قدر داشته های مان را در این عرصه دانسته و آن را حفظ کنیم.

آقاجانلو با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم در راستای حفظ منابع طبیعی گام های موثری برداریم، باید در این زمینه فرهنگ سازی های لازم را انجام دهیم، تصریح کرد: اگر بتوانیم مشارکت عرصه نشینان را در این زمینه افزایش داده و مردم را در این خصوص همگام کنیم، بی تردید زمینه را برای بهبود شرایط منابع طبیعی فراهم خواهیم کرد که این خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی برای حفظ منابع طبیعی در زنجان

اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی برای حفظ منابع طبیعی در زنجان