مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:462020-02-10فرهنگي

حضور مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از 23 بهمن ماه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 23 تا 26 بهمن ماه امسال سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در تهران برپا میو ‎شد که استان مازندران در این نمایشگاه حضور دارد.

- مهران حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از 23 تا 26 بهمن ماه امسال سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در تهران برپا خواهد شد که استان مازندران با مساحت یک هزار و 262 متر و 32 غرفه شامل هتل ها و مراکز سرگرمی تفریحی، دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی، اقامت گاه های بوم گردی و دست ساخته های هنرمندان صنایع دستی در این نمایشگاه حضور دارد.

وی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه ها یکی از تکنیک ها و از عناصر اصلی بازاریابی گردشگری محسوب می شوند، افزود: افراد علاقه مند و مخاطبان در محل نمایشگاه حضور پیدا می کنند و این عرضه کردن باید به گونه ای باشد که جذابیت را برای افراد به همراه داشته باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه نمایشگاه محل مذاکرات و عرضه توانمندی ها است که نهایتا بازخوردش در فاصله زمانی بسیار نزدیک اتفاق خواهد افتاد، اضافه کرد: حضور مازندران در این نمایشگاه بین المللی بسیار مهم بوده، به این دلیل که یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از 23 بهمن ماه

حضور مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از 23 بهمن ماه