مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-10اقتصادي

شکر و گوشت در اولویت بازرسی وزارت صمت در هفته آینده


معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، با تشریح جزییات اولویت های بازرسی از بازار کالاهای اساسی در هفته آینده گفت: شکر ، دام زنده و گوشت ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان سید جواد احمدی با تشریح جزییات اولویت های بازرسی از بازار کالاهای اساسی در هفته آینده گفت:  بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته توسط ستاد کارگروه تنظیم بازار، اولویت های بازرسی برای بازرسان در هفته آینده تعیین شده که بر مبنای آن، شکر، دام زنده و گوشت با توجه به شرایط بازار و افزایش تقاضا در اولویت قرار گرفته اند.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: بر این اساس، کالاهای شکر ، دام زنده و گوشت ، جوجه یک روزه ، لاستیک (کامیون ، اتوبوس، پژو، پراید ) در صدر بازرسی های بازرسان قرار دارد و این امر سبب شده تا به جهت افزایش تقاضا، اولویت های بازرسی در ارتباط با این کالاها، تعیین شود.

وی  اظهار داشت: حضور بازرسان در بازار طی هفته های گذشته، آرامشی را در بازار حاکم و روند کالارسانی به بازار را نسبت به گذشته، تسهیل کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این اقدامات نظارتی با هدف جلوگیری از اقدامات برخی افراد سودجو برای اخلال در شبکه توزیع و انتفاع سود بیشتر اجرا  می شود، بیان داشت:  سازمان های ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر و گوشت در اولویت بازرسی وزارت صمت در هفته آینده

شکر و گوشت در اولویت بازرسی وزارت صمت در هفته آینده