مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-10سياسي

بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات/افزایش صندوق های اخذ رای


فرماندار بیرجند باید ها و نبایدهای تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس یازدهم را برای رسانه ها تشریح کرد و گفت:تبلیغات از ساعت صفر روز 24 بهمن ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی ناصری ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی و توجیهی پیرامون مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات اظهارکرد: زمان مجاز تبلیغات قانونی از ساعت صفر روز 24 بهمن آغاز و تا ساعت 8 صبح روز اول اسفند ماه ادامه دارد.

فرماندار بیرجند بیان کرد: گاهی مدیران نشریات برای انتشار روزنامه در روز قبل از انتخابات که حاوی تبلیغات کاندیداها است با مشکلاتی رو به رو هستند چرا که تنها تا قبل از هشت صبح آن روز تبلیغات از منظر قانونی بلا اشکال است.

ناصری ادامه داد: برای رفع این مشکل به نشریات توصیه می کنیم که تبلیغات برای کاندیداها در نشریاتشان را تا شماره روز چهارشنبه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آثار تبلیغاتی کاندیداها نباید بزرگ تر از 50 تا 70 سانتی متر باشد، گفت: همچنین استفاده از آثار تبلیغاتی مجاز به صورت مشترک بین کاندیدا (در زمان ائتلاف کاندیداها رخ می دهد) نیز از نظر قانونی اشکال ندارد.

فرماندار بیرجند یادآورشد: درج اعلام نظر و حمایت شخصیت های تأثیرگذار اجتماعی از کاندیداها در صورت نداشتن منع قانونی تنها بدون عنوان حقوقی آن فرد امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات/افزایش صندوق های اخذ رای

بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات/افزایش صندوق های اخذ رای