مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-10سياسي

تهران آماده برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این سازمان همه امکانات و تجهیزات خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به کار بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی با بیان این مطلب افزود: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بنابر ماموریت و وظایف این سازمان از ابتدای ایام دهه فجر، اکران های فرهنگی در سطح شهر تهران به نمایش درآمده است.

در همین راستا با توجه به اینکه به یوم الله 22 بهمن نزدیک می شویم، طرح های جدید با محوریت فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مورد انقلاب شکوهمند اسلامی در سطح شهر تهران اکران شد.

وی با اشاره به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: سازمان زیباسازی در دو اقدام متفاوت طرح های برگزیده این بیانیه را به همراه جملات و فرمایشات رهبری در طول مسیرهای 12 گانه راهپیمایی و کل متن بیانیه را حد فاصل خیابان قدس تا خیابان 16 آذر اکران کرده است.

ضرغامی تصریح کرد: علاوه بر این، همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اکران طرح های مربوط به این موضوع را با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران آماده برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است

تهران آماده برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است