مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-10سياسي

نماینده ولی فقیه در لرستان: کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم


کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم.

- نماینده ولی فقیه در لرستان: کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم.

حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز دوشنبه 21 بهمن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: خدمات نظام شگفت انگیز بوده و قطار سازندگی و عمران همیشه در حال حرکت بوده و متوقف نشده و این جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: وضعیت لرستان در ارتباط با نرخ بیکاری در طول سالهای متمادی رمق را از خانواده ها گرفته و نیازمند اقدامات اساسی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در فرماندهی اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه ای به این مهم شود.

شاهرخی افزود: مسائلی که در لرستان وجود دارد انباشته سالهای گذشته بوده و موقعیت این استان نیازمند نگاه ویژه ای است، هر چند از صندوق توسعه ملی است.

وی با بیان این که جوانان ما رویش های انقلاب هستند، افزود: در طول انقلاب کارهای خوبی انجام شده و نیاز است کمر بیکاری در استان شکسته شود و اقدامات اساسی در مرکز فرماندهی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه طرح های زیادی در این مدت در زمینه های مختلف افتتاح شده است، تصریح کرد: وقتی این افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در لرستان: کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم

نماینده ولی فقیه در لرستان: کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم