مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 13:462020-02-10سياسي

انقلاب اسلامی تبدیل به نهضتی تمدن ساز و بدون مرز شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربان پور روز دوشنبه در اولین همایش محور مقاومت انقلاب اسلامی ایران و انقلاب نیجریه در اراک، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش این است که با رویکرد جهانی شدن انقلاب اسلامی در حوزه محور مقاومت همایشی برگزار شود تا بگوییم با صدور انقلاب اسلامی، دریافت کنندگان این پیام فراوان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: شیعیان نیجریه سختی های زیادی را تحمل می کنند، شیخ زکزاکی و همسرشان در زندان هستند و حاکمیت دولت نیجریه همت خود را بر این گذاشته که نسل وی را منقرض کند، چند تن از پسران ایشان را به شهادت رسانده اما دختران با تمام قدرت مسیر را ادامه می دهند.

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به بازدید دختر رهبر جنبش اسلامی شیعیان نیجریه از بیت تاریخی امام راحل در خمین گفت: وی تعجب کرد چگونه ممکن است از این بیت تاریخی، انسانی برخاسته که اقصی نقاط عالم پیام ایشان را دریافت کردند و انجام کار انقلابی را ادامه می دهند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی نفوذ سیاسی، انقلابی، اعتقادی و اجتماعی را بدون این که اسلحه در دست گیرد، انجام داده و از سربازان بسیاری در دنیا برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هدف دیگر از برگزاری این همایش آمادگی برای گام دوم انقلاب است و در این راستا بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تبدیل به نهضتی تمدن ساز و بدون مرز شده است

انقلاب اسلامی تبدیل به نهضتی تمدن ساز و بدون مرز شده است