مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 15:362020-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار نظام را نشان می دهد


حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی و رهبری امام راحل در سال 57 به پیروزی رسید و این حضور همیشه در تمام لحظه ها یکی از پشتوانه های قوی نظام بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از رازهای مانایی و ماندگاری انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف، باعث تثبیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و امروز با گذشت 41 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم همواره در راستای دفاع و پشتیبانی از نظام استوار و قوی ایستاده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه حضور مردم در صحنه ها ی مختلف باعث رشد و شکوفایی این انقلاب است، گفت: دشمن بیشتر از آنکه از سلاح و تسهیلات بترسد از حضور انقلابی مردم می ترسد و امام راحل و مقام معظم رهبری بارها برنقش مردم به عنوان مهمترین و بزرگترین ظرفیت تاکید داشته و دارند.

احمدی با بیان اینکه 22 بهمن ماه امسال ویژه است، افزود: امسال 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب و اربعین سردار سلیمانی است و همان طور که در تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی حماسه آفریدند در راهپیمایی 22 بهمن ماه هم خوب خواهند درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار نظام را نشان می دهد

راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار نظام را نشان می دهد