مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 18:202020-02-10سياسي

دولت به تامین بودجه شبکه دفع آب های سطحی اهواز کمک کند


با توجه به وسعت کار احداث شبکه دفع آب های سطحی اهواز، انتظار داریم که دولت نیز در بحث تامین بودجه با ما همکاری لازم را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یکصدوهفتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با دستورکارهای واگذاری امور خدمات شهری، تنظیف منطقه یک شهرداری و تأمین اقلام مورد نیاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست همچنین طرح ضربتی جمع آوری آبهای سطحی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون عمرانی استانداری، شهردار و فرماندار اهواز، مدیرکل دادگستری و مدیرعامل شرکت آبفا اهواز بحث و بررسی شد.

حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان در رابطه با بحث جمع آوری آب های سطحی، بیان کرد: وقتی رییس قوه قضاییه وضعیت آب های سطحی را از من به عنوان رییس کل دادگستری خوزستان جویا می شود و مناطقی را چون کوت عبدالله و حصیرآباد را نام می برد قطعا سرنوشت مردم موضوع حساسی است که پیگیر مناطق محروم شده اند.

وی افزود: همچنین حضور ما و نماینده ولی فقیه در این مناطق نشان دهنده اهمیت موضوع است به همین دلیل نیز در اینجا اعلام می کنم که طرح ضربتی جمع آوری آب های سطحی کار بزرگی است و به محض شروع عملیات اجرایی، سازمان بازرسی را مامور بر نظارت کامل بر حسن اجرای طرح خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به تامین بودجه شبکه دفع آب های سطحی اهواز کمک کند

دولت به تامین بودجه شبکه دفع آب های سطحی اهواز کمک کند