مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 18:552020-02-10بين الملل

ترامپ هرگونه دیدار با کیم را به بعد از انتخابات موکول کرد


به دنبال پافشاری رهبر کره شمالی بر رفع تحریم ها به عنوان شرط تداوم مذاکره با رییس جمهورآمریکا، نزدیکان دونالد ترامپ از عدم برگزاری هرگونه نشستی بین سران دو کشوردستکم تا آبان سال آینده خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری دوشنبه شب به وقت تهران گزارش دادند که به دنبال اصرار رهبر کره شمالی بر رفع تحریم ها علیه کشورش به عنوان شرط ادامه مذاکره مجدد با آمریکا، اینک رییس جمهور ایالات متحده به مشاوران ارشد سیاست خارجی خود گفته که تا انتخابات 2020 ریاست جمهوری در ماه نوامبر (آبان اینده) هیچ ملاقاتی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برگزار نخواهد کرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری سی ان ان یک مقام دولت آمریکا سه شنبه شب به وقت تهران مذاکره با کره شمالی را مرده توصیف کرد و افزود که واشنگتن صدور مجوز برای مقام های این کشور برای سفر به کره شمالی جهت پیگیری مذاکرات را متوقف کرده است.

یک مقام دیگر دولت آمریکا نیز در  این زمینه گفت که اینک تمایل بسیار کمی بین نزدیکان به دونالد ترامپ برای پیگیری مذاکره با رهبر کره شمالی قبل از انتخابات 2020 ریاست جمهوری وجود دارد.

این مقام آمریکایی با اشاره به خطرات احتمالی تداوم مذاکره با کره شمالی افزود که آشکار است که رهبر کره شمالی نیز میلی به از سرگیری گفت وگو با ترامپ را ندارد، مگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ هرگونه دیدار با کیم را به بعد از انتخابات موکول کرد

ترامپ هرگونه دیدار با کیم را به بعد از انتخابات موکول کرد