مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 03:252020-02-11سياسي

راهپیمایی 22 بهمن امسال هدف گذاری برای خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود


راهپیمایی 22 بهمن امسال که مصادف با اربعین شهادت شهید سلیمانی است هدف گذاری برای خروج نظامیان آمریکایی از منطقه خواهد بود.

- ذبیح نیک فر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون گذشته جهان را با حضور گسترده خود در این راهپیمایی متحیر خواهد کرد.

وی افزود: به طور قطع و یقین راهپیمایی 22 امسال بار دیگر عزت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی خواهد آفرید و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی استکبار را از مبارزه با ملت ایران ناامید خواهد کرد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور ملت ایران در صحنه پیش بینی حضرت امام (ره) مبنی بر نابودی استکبار جهانی و لیبرالیسم به دنبال کمونیسم را محقق خواهد کرد و ما شاهد به واقعیت پیوستن این پیش بینی حضرت امام خواهیم بود.

نیک فر خاطرنشان کرد: تفاوت راهپیمایی 22 بهمن امسال با سال های گذشته در این است که امسال راهپیمایی امسال مصادف است با اربعین شهادت شهید سلیمانی و یارانش و راهپیمایی 22 بهمن امسال هدف گذاری برای خروج استکبار جهانی از منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن امسال هدف گذاری برای خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود

راهپیمایی 22 بهمن امسال هدف گذاری برای خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود