مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-11اجتماعي

جاده های البرز لغزنده است/ به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است


اغلب مسیرهای استان به دلیل بارش های دیشب لغزنده هستند و برای تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

- رضا گودرزی رییس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه آخرینوضعیت راه های مواصلاتی استان البرز گفت: اغلب مسیرها به دلیل بارش های دیشب لغزنده هستند و از رانندگان محترم می خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

گودرزی با بیان اینکه جاده کرج - چالوس با وجود بارش برف اکنون باز و تردد در آن جریان دارد ، اضافه کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ بویژه در مناطق کوهستانی الزامی است و مسافران قبل از سفر در جاده کرج - چالوس از وضعیت راه مطلع و به دلیل بارش برف و یخبندان حتما با تجهیزات کامل سفر کنند.

گودرزی بیان داشت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به همه رانندگان توصیه می شود.

این مقام انتظامی از تلاش ماموران راهداری و  پلیس راه برای پاکسازی نعابر برون شهری از شب گذشته تا کنون خبر داد و گفت:  خوشبختانه در حال حاضر تردد در همه مسیرها در جریان است ومسیری در اثر بارش ها مسدود نشده است.

گودرزی اظهار داشت: رانندگان در هنگام سفر از سلامت فنی خودرو مطمئن شده و  سوخت کافی که یکی از مهم ترین  توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است داشته باشند و از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های البرز لغزنده است/ به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است

جاده های البرز لغزنده است/ به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است