مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-11سياسي

آمایش جدید کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر ضرورت مشهود بودن مظاهر پلیس در تمامیت جغرافیایی کشور اظهارکرد: متناسب با فراوانی جمعیت، آمایش جدید کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در دستور کار ناجا قرار دارد.

- جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر ضرورت مشهود بودن مظاهر پلیس در تمامیت جغرافیایی کشور اظهارکرد: متناسب با فراوانی جمعیت، آمایش جدید کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در دستور کار ناجا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد شرفی در حاشیه افتتاح پاسگاه محیط بانی تالابی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر داودآباد شهرستان اراک اظهارکرد: در نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انسان محور مهم ترین ارزش و سرمایه سازمانی، کارکنان آن محسوب می شوند و آینده نگری در تعالی شغلی آنان در حوزه های مختلف از مهم ترین برنامه های پلیس است.

وی سرمایه گذاری در مدیریت منابع نیروی انسانی را در توسعه خدمات و کیفی سازی ماموریت های سازمانی بسیار مهم خواند و با اشاره به برنامه های ناجا در این زمینه اظهارکرد: در سال جاری با این نگرش در انجام پروژه های عمرانی تمرکز بر توسعه مسکن ملکی کارکنان و منازل سازمانی قرار گرفت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: در سال جاری با برنامه ریزی ها و سیاست های انجام پذیرفته، بیش از2000 منزل ملکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمایش جدید کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی

آمایش جدید کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی