مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-11اقتصادي

راه اندازی سیستم پهبادی برای رصد کامل شبکه آب و برق کشور


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالاهای آب و برق از راه اندازی سیستم پهبادی برای رصد کامل شبکه آب و برق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالاهای آب و برق (ساتکاب) با حضور در برنامه پایش، یکی از محورهای اصلی فعالیت ساتکاب را حمایت از ساخت داخل و استفاده از فناوری های نوین دانست و افزود: یکی از الزامات اصلی حمایت از تولید کننده داخلی، ایجاد بازار مناسب برای خرید محصولات ارائه شده در این بخش است؛ بر همین اساس شرکت ساتکاب خرید تضمینی محصولات دانش بنیان حوزه آب و برق را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از 150 شرکت دانش بنیان صنعت آب و برق با مجموعه ساتکاب در ارتباط هستند، گفت: از ابتدای سال تاکنون هفت رویداد کارآفرینی آب و برق توسط ساتکاب برگزار شده است که خوشبختانه از رویداد دوم با شناسایی نیازهای موجود در این بخش، روند بومی سازی کالاهای صنعت آب و برق با همکاری شرکت های دانش بنیان و ساتکاب در حال انجام است و محصولات ارزشمندی برای استفاده در این صنعت تولید شده است.

علاءالدینی صنعت آب و برق را بازار بزرگی برای ورود شرکت های دانش بنیان به این عرصه دانست و گفت: وزارت نیرو تنها در نیمه دوم امسال 227 پروژه مهم صنعت آب و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سیستم پهبادی برای رصد کامل شبکه آب و برق کشور

راه اندازی سیستم پهبادی برای رصد کامل شبکه آب و برق کشور