مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-11سياسي

حضور مردم توطئه ها و نقشه های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حضور غرورآفرین مردم تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان را به یاس و نامیدی تبدیل کرد.

- اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: طی 40 سال گذشته شدیدترین تحریم ها و بزرگ ترین سنگ اندازی های دشمن علیه مردم بزرگ ایران اعمال شد اما مردم عزیزمان با فشارها و تحریم های ظالمانه از مسیر و اهداف انقلابی خود عقب نشینی نکردند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز 22 بهمن ماه، اقتدار و عظمت ملت ایران را به همه دنیا نشان داد و این حضور غرورآفرین تمام توطئه ها و نقشه های دشمنان را به یاس و نامیدی تبدیل کرد و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

دبیرکل ستاد همچنین با اشاره به انتخابات دوم اسفند اظهار داشت: در این شرایط حساس، در کنار همه گام هایی که برای رشد اقتصاد و رونق تولید برداشته می شود، برگزاری این انتخابات در سطح نظام جمهوری اسلامی و با حضور مردم، ثابت خواهد کرد که مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت امر مسلمین هستند.

مؤمنی به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: تقارن باشکوه 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار دلاور و پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی تبلور پیوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم توطئه ها و نقشه های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد

حضور مردم توطئه ها و نقشه های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد