مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:162020-02-11سياسي

رای مردم در انتخابات مجلس ضربه مهلک به دشمن است


سردارعبدالفتاح اهوازیان روز سه شنبه در راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع مردم شهرستان قائمشهر، افزود: رهبر کبیر انقلاب فرمودند زمینه حکومت را برای جوانان مومن و انقلابی مهیا کنید، اگر نامزد انتخاباتی را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس نمی شناسید ، سعی کنید از انسان های بابصیرت سوال کنید.

وی با اعلام اینکه قاسم سلیمانی سینه زن و نوحه خوان نمی خواهد بلکه ایشان حفظ جمهوری اسلامی ایران را می خواهد، گفت: درست است که ما انتقام سختی را از دشمنان خواهیم گرفت اما قرار نیست ما تنها موشک پرتاب کنیم ، بلکه حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند ضربه مهلکی را به دشمنان بزند .

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران اسلامی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی خروجی های 40 سال انقلاب اسلامی دیگر قابل شمارش نیست ؛ 40 سال پیش مردم ما از حکومت پهلوی به دلیل آنکه آمریکایی ها در این مملکت حکومت می کردند به ستوه آمده بودند ، اما باید بگوییم که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و معنوی بود و رهبر ما هم یک آیت الله وارسته بوده است که این انقلاب پیروز شد.

سردار اهوازیان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب ایران اسلامی پدران ما چیزی نداشتند ، افزود : اما امروز مردم ما در همه جا تمام امکانات را دارند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای مردم در انتخابات مجلس ضربه مهلک به دشمن است

رای مردم در انتخابات مجلس ضربه مهلک به دشمن است