مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-11سياسي

جمهوری اسلامی ایران با وجود فشار و تحریم حداکثری روز به روز با عظمت تر است


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران ضریب نفوذ بالایی دارد و با وجود فشار و تحریم حداکثری روز به روز باشکوهتر و با عظمت تر است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران ضریب نفوذ بالایی دارد و با وجود فشار و تحریم حداکثری روز به روز باشکوهتر و با عظمت تر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر یاسوج با بیان این که در دوره پهلوی ذلت ها تشدید شد و زخم های زیادی بر پیکر ملت وارد شد، افزود: فقر و نداری بر کشور حاکم شد در حالی که کشور ظرفیت های بالایی داشت که نشات گرفته از بی عرضگی زمامداران پهلوی بود.

وی اظهارکرد: بیت المال توسط بیگانگان چپاول می شد و شجره خبیثه پهلوی روز بر روز بر ذلت را این کشور می افزود و اگر در جایی کسی به مقابله با این گفتمان برمی خواست سرکوب می شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دوره پهلوی اول خبیث ترین شخص را بر این ملت حاکم کردند و ملت نتوانست تحمل کند و در دوره پهلوی دوم هم فقر و ذلت بیش از پیش بر ملت و کشور حاکم شد در حالی که در دوره صفویه در دنیا بهترین اقتصاد را داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران با وجود فشار و تحریم حداکثری روز به روز با عظمت تر است

جمهوری اسلامی ایران با وجود فشار و تحریم حداکثری روز به روز با عظمت تر است