مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-11سياسي

پیام تبریک رییس جمهور آذربایجان به روحانی


رییس جمهور آذربایجان در پیامی به رییس جمهور کشورمان، چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و برای مردم ایران صلح و شکوفایی همیشگی آرزو کرد.

- رییس جمهور آذربایجان در پیامی به رییس جمهور کشورمان، چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و برای مردم ایران صلح و شکوفایی همیشگی آرزو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری ترند، الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان در پیامی چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را به حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان تبریک گفت.

علی اف نوشت:صمیمانه، از طرف خودم و ملت آذربایجان، پیروزی انقلاب اسلامی، روز ملی کشورتان را به شما و ملت تان تبریک می گویم.

وی در ادامه اظهار کرد: سطح فعلی روابط ایران و آذربایجان که بر ریشه های تاریخی، فرهنگی و دینی استوار بوده و در فضای یک همسایگی خوب در حال توسعه است، رضایت بخش می باشد.

من اطمینان دارم که همکاری دوجانبه ما و در سازمان های بین المللی، به ویژه در جنبش عدم تعهد با تلاش های مشترک بیشتر ما به نفع ملت مان، تحکیم خواهد شد.

رییس جمهور آذربایجان افزود: این فرصت را مغتنم شمرده و برایتان آرزوی سلامتی، موفقیت در اقدامات تان و برای مردم ایران، صلح و شکوفایی همیشگی آرزو می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جمهور آذربایجان به روحانی

پیام تبریک رییس جمهور آذربایجان به روحانی