مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-11سياسي

تاریخ آینده جهان به نام ملت بزرگ ایران رقم خورده است


تاریخ آینده جهان به نام ملت بزرگ ایران و امت مسلمان، مؤمن، انقلابی و پیرو اهل بیت(ع) رقم خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، مصطفی پورمحمدی مشاور رییس قوه قضاییه در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: شهدای عزیز و گرانقدر با خون خود و جهاد و شهادت تاریخ سراسر افتخار را برای ما آفریدند.

وی افزود: پس از 41 سال پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را برافراشته نگه داشته ایم و امسال شهید سرافرازی مانند حاج قاسم سلیمانی داریم که همه معارف و ارزش های اخلاقی را دارا بود.

مشاور رییس قوه قضاییه با اشاره به تهدیدها و تحریم های دشمن خاطرنشان کرد: ملت ایران 4 دهه در مقابل انواع تهدیدها و تحریم ها صبورانه مقاومت کردند که این مقاومت و ایستادگی رمز عزت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به مقاومت و پایمردی ملت ایران تصریح کرد: تاریخ آینده جهان به نام ملت بزرگ ایران و امت مسلمان، مؤمن، انقلابی و پیرو اهل بیت(ع) رقم خورده است.

وی با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم سلیمانی حرکت افول آمریکا، استکبار و صهیونیست پرشتاب شد، ابراز داشت: معامله قرن را که مطرح کردند با آن همه ادعا و لشکرکشی کارشان به قدری به رسوایی کشیده که تمام کسانی که در منطقه ترسیده بودند و کسانی که رگ حیات آن ها دست استکبار بود جلوی چشم همه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ آینده جهان به نام ملت بزرگ ایران رقم خورده است

تاریخ آینده جهان به نام ملت بزرگ ایران رقم خورده است