مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:352020-02-11بين الملل

رنتزی دولت ائتلافی ایتالیا را تهدید کرد


نخست وزیر سابق ایتالیا دولت را به عدم رای اعتماد به وزیر دادگستری تهدید کرد؛ اقدامی که یک ریسک جدید برای ائتلاف متزلزل حاکم محسوب می شود.

- نخست وزیر سابق ایتالیا دولت را به عدم رای اعتماد به وزیر دادگستری تهدید کرد؛ اقدامی که یک ریسک جدید برای ائتلاف متزلزل حاکم محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، حزب میانه ایتالیا ویوا متعلق به ماتئو رنتزی، نخست وزیر سابق ایتالیا در ائتلاف با جنبش پنج ستاره و حزب چپ میانه دموکراتیک، دولت را تشکیل داده اند اما از زمان تشکیل دولت در سپتامبر 2019 به صورت مداوم درباره سیاست های دولت موضع گرفته است.

تازه ترین مورد مناقشه این حزب با دولت در مورد وضعیت محدودیت هاست که بر اساس آن برای محاکمات قضایی یک محدوده زمانی تعیین می شود و در صورت عدم رعایت آن، دادگاه تشکیل نخواهد شد.

حزب جنبش پنج ستاره و دموکراتیک خواستار اصلاح محدودیت های زمانی برای محاکمات قضایی هستند و برنامه دارند تا از طریق پارلمان آن را اجرایی کنند که باعث خشم رنتزی شده که با این اصلاحات موافق نیست.

حزب رنتزی در بیانیه ای اعلام کرده اگر درخواست برای رای اعتماد در دولت مطرح شود، حزب به آلونسو بونافده ، وزیر دادگستری رای عدم اعتماد می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنتزی دولت ائتلافی ایتالیا را تهدید کرد

رنتزی دولت ائتلافی ایتالیا را تهدید کرد