مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-11سياسي

شهید سلیمانی امنیت را برای منطقه فراهم کرد


سردار سلیمانی با راهبرد مقاومت امنیت را برای مردم منطقه خاورمیانه فراهم ساخت و راهبرد آمریکایی ها را در تقسیم منطقه غرب آسیا با شکست مواجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه با بیان اینکه امام در قیام برای انقلاب اهداف فراوانی داشت، اظهار کرد: یکی از اهداف امام احیای اسلام بود.

رییس دیوان عدالت اداری کشور افزود: نظام شاهنشاهی قصد داشت دین را محو کند به طوری که حتی تاریخ هجری پیامبر(ص) را به تاریخ شاهنشاهی تغییر داده بود و امام به عنوان مجتهدی عالم جلوی محو دین را گرفت.

وی یادآور شد: راهبرد انقلاب استقامت و مقاومت است و با تکیه بر این راهبرد در مقابل آمریکا با قدرت ایستادگی می کنیم، پهپاد آمریکایی را ساقط و پایگاه های نظامی آمریکایی ها  را موشک باران می کنیم.

بهرامی عنوان کرد: سردار سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس فرماندهان جبهه مقاومت بودند و امنیت منطقه خاورمیانه را حفظ می کردند، مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان والامقام ادای دین کردند.

رییس دیوان عدالت اداری کشور افزود: سردار سلیمانی با راهبرد مقاومت امنیت را برای مردم منطقه خاورمیانه فراهم ساخت و راهبرد آمریکایی ها را در تقسیم منطقه غرب آسیا با شکست مواجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی امنیت را برای منطقه فراهم کرد

شهید سلیمانی امنیت را برای منطقه فراهم کرد