مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-11سياسي

وزیر بهداشت در آیین راهپیمایی 22 بهمن/ قبل از انقلاب آرزوی MRI داشتیم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان لامرد، ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را عامل وفاق ملی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، در ادامه افتتاح مرکز MRI شهرستان لامرد، در آیین راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان حضور یافت و به عنوان سخنران ویژه این آیین، پیرامون دستاوردهای 41 ساله انقلاب اسلامی در حوزه سلامت کشور سخن گفت.

وی با تبریک سالروز پیروزی شکوهمندترین انقلاب تاریخ و درود بر روح شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحولات شگرفی به ویژه در حوزه سلامت کشور ایجاد شد که از آن جمله می توان به توسعه قابل توجه حضور پزشکان و متخصصان ایرانی در تمامی مناطق کشور اشاره کرد.

نمکی با بیان اینکه در سال های پیش از انقلاب اسلامی، تنها شش دانشکده علوم پزشکی در کشور فعالیت داشت، از افزایش این تعداد به 66 دانشگاه و دانشکده در کشور و تربیت متخصصان برجسته، به عنوان یکی از دستاوردهای مهم حوزه سلامت اشاره کرد.

وزیر بهداشت تعداد تخت های بیمارستانی در سال های پیش از انقلاب اسلامی را نیز 56هزار تخت اعلام کرد که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به 120 هزار تخت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت در آیین راهپیمایی 22 بهمن/ قبل از انقلاب آرزوی MRI داشتیم

وزیر بهداشت در آیین راهپیمایی 22 بهمن/ قبل از انقلاب آرزوی MRI داشتیم