مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-11اجتماعي

اسکان اضطراری 2500 در راه مانده توسط امدادگران هلال احمر گیلان


مدیرعامل حمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اسکان اضطراری دو هزار و 500 نفر از راه ماندگان از ابتدای بارش برف تاکنون، گفت: 350 امدادگر اماده خدمات رسانی هستند.

- مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز بارش برف در استان گیلان تاکنون به دو هزار و 500 نفر از شهروندان و مسافران در راه مانده در مسیر قزوین به رشت، امامزاده هاشم به رشت، سراوان به فومن امدادرسانی شده است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط به امداد رسانی خود ادامه می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه 25 پایگاه ثابت و سیار و 16 شعبه این جمعیت در سطح شهرستان های استان گیلان اقدام به امدادرسانی می کنند، گفت: 350 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در عملیات های مختلف از آغاز بارش برف اقدام به کمک به هموطنان و شهروندان کرده اند.

ولی پور توزیع اقلام مورد نیاز و همچنین مواد غذایی را از دیگر اقدامات این جمعیت در این مدت دانست و افزود: در میان 230 نفر از افرادی که اسکان اضطراری شده اند مواد غذایی 72 ساعته، آب معدنی، نان، بیسکویت و خرما و پتو توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 80 دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی در حال فعالیت و خدمت به مردم و مسافران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 2500 در راه مانده توسط امدادگران هلال احمر گیلان

اسکان اضطراری 2500 در راه مانده توسط امدادگران هلال احمر گیلان